reklama

Novembrová idyla

venované všetkým chrípkou skoleným ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kropaje potu na čele,

Ktože ma v noci zahreje?

Horúčkou telo zmieta sa,

Čo sa to deje, pýta sa?  

Hlava triešti, telo plače,

Čo ma to umára v tomto nečase?  

Zelený bacil,

Chrípka sa predstavil.

Neklopal, neprosil,

Len rovno si ma ochočil.  

Ťažko sa zbaviť tejto pliagy,

Armádu piluliek naň, len nech negniavi.  

Modrá, žltá, fialová,

Ktorá z Vás je výberová?

Ktorá skrotí toho štváča,

Odoženie od koláča?  

Vírus dobrý stratég je,

Vyhráva zatiaľ všetky súboje.  

Babička poraď, ako ďalej?

Kde nájsť istú nádej?

Cesnak, citrón, melasa,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo ešte prizvať na toho trkvasa?  

Veda pomocnú ruku podáva,

vírus zničí zvoláva.  

Antibiotikum, zázrak to vedy,

Neničí vírus cez jeho dredy.

Pomáha telu v boji s ním,

Vyčistí priestor pre ľudský tím.  

Telo má zbraň nevídanú,

Bacil už má odpískanú.

Kropaje potu na čele,

Ktože ma v noci zahreje?

Telo ticho leží,

Pomaly v ústrety svetla beží.  

Zlá obluda prehráva,

Konečne úsmev vyhráva.  

Richard Katunský

Richard Katunský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto ma nazval hadíkom ... Zoznam autorových rubrík:  čo život dal ...moje najintímnejšietak to okomentujem ...úvahy o niečom ...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu