reklama

Som na nich závislý, ale neliečte ma, prosím !!!

Už to bude viac ako mesiac čo som sa s ňou rozišiel. Ani sa mi veriť nechce, že už je to tak dlho. Akoby to bolo včera čo som za ňou zatvoril poslednú kapitolu, naposledy som vdýchol jej opojnú drevinovú vôňu, ktorá ma dlhé noci držala pri vedomí, v nedočkavej túžbe po vyvrcholení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nechcel som to urobiť, fakt. Verte mi. Ale ja som musel. Vedel som, že toto puto má svoje hranice, že ona nebude tá posledná, o ktorej básnici toľko snívajú, a ja som bohužiaľ došiel až na samý okraj. Dej sa skončil, príbeh došiel v svoj záver a ja som ostal sám. Nateraz.

Bože, ešte že ona ma stále chce. Predsa len, ak sa mi nepodarí nájsť nič lepšie (fakt nie? Svet speje do záhuby) môžem sa k nej kedykoľvek vrátiť. Staré známe heslo, stará láska nehrdzavie, mi dáva za pravdu.

Neodcudzujte ma, keby ste vedeli aké to je, žiť v závislosti na nich, hovorili by ste ináč. A ona ma chápe, dala mi voľnosť, pretože vedela, že v mojom živote zanechala hlbokú stopu, na ktorú sa nedá zabudnúť, a to chcela. Je rovnaká ako jej predchodkyne, všetky mi ostali verné, ale ani jedna sa nestala tou jedinou pravou vyvolenou. Možno, že sú trošičku vypočítavé, ale to sú všetky ich kvalít. A pritom nie sú lacný brak, ako by mohol niekto namietať, aj keď už prešli viacerými posteľami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je ťažké začínať odznovu. Kto to pozná, dá mi za pravdu. Aj keď, priznám sa, mám rád tie prvé oťukávačky, nesmelé dotyky, keď sa bojím, aby som na tom novotou voňavom tele nezanechal nejakú škvrnu, aby sa náhodou neurazila a neskryla predo mnou svoje tajomstvá.

A keď prejde fáza spoznávania, nastáva pre mňa raj na zemi, kedy sa mi úplne oddá, moje prsty neposlušne hladia jej pokožku, nasávam jej vôňu. Celé noci strávime spolu v posteli až do vyčerpania a prebudením sa na seba nedočkavo vrhneme. Horúčkovitou zanietenosťou sa vnáram do jej tajomstiev, ktoré mi z radosťou odhaľuje, čas sa zastaví a my sme ako jedno telo neoddeliteľní. Opantá mi myseľ, a vždy keď sme odlúčení, myslím len na to, kedy sa k nej opäť nežne pritúlim.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale aj teraz viem, že to raz skončím. Nie som stvorený pre život len s jednou. Som už raz taký. Neodcudzujte ma, keby ste vedeli aké to je, byť na nich závislí, pochopili by ste ma. Život len s jednou KNIHOU predsa nemá zmysel.

A preto už teraz hľadám jej plnohodnotnú náhradu. Najlepšou značkou je pre mňa plnoplnoštíhla schizofrenička s bohatou fantáziou, nezávislá, zábavná, cinicky empatická, dramaticko - melancholická. Ak takú poznáte, rád sa s ňou zoznámim. A nebojte sa, neublížim jej. Skôr ona mne, ale s tým sa časom vyrovnám.

A tu nájdete tú potvoru, čo mi nateraz opantala myseľ : -) droga

Richard Katunský

Richard Katunský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto ma nazval hadíkom ... Zoznam autorových rubrík:  čo život dal ...moje najintímnejšietak to okomentujem ...úvahy o niečom ...

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu